.Försök 4.

Nu är vi äntligen igång för återföring nr 4.
 
Var till fert i fredags för att kolla om äggen/ägget är på gång och växer och va hon kunde se så var en follikel på varje sida igång men som jag redan visste så va det alldeles för tidigt att böja mäta någon så återbesök på torsdag.
 
Så det blir FET nr 3 då förra försöket va med en färsking. :-) 
 
Vet faktiskt inte riktigt hur jag känner för det här försöket, va jag iaf har insett är att jag vill/kommer inte berätta det för någon mer än de som måste veta. Känner mig så misslyckad varje gång det inte funkar så nu kanske lite av pressen försvinner. 
 
Har juh en tjej på jobbet som har gått igenom hela denna jobbiga karusell så för henne känns det bara självklart att berätta för då jag vet att hon verkligen menar det när hon säger att hon vet hur det känns! 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Jag kan också säga Jag vet hur det känns!

Den eviga väntan känns det som, nu gick det ganska "lätt" för oss jämfört med Er story men jag tror känslorna inför alla moment är detsamma.

Jag håller mina tummar och tår för Er och hoppas att det snart blir ett + och att eskimån vill bo kvar i alla fall 9 månader.

Kram

2013-11-18 | 21:15:53
Karin säger:

Känner igen mig, inte för att jag berättat till vem som helst tidigare men nu med tredje försöket så har antalet nära vänner jag pratat med blivit färre. Det räcker liksom med att de känner till grundläget, jag orkar inte berätta för tio pers att nu försöker vi igen och sen behöva säga att det gick åt helskotta, igen. Men jag har inte gett upp hoppet om att få komma med en positiv överraskning någon gång. Hoppas du får göra de snart!

2013-11-18 | 22:18:39
Bloggadress: http://hurslutardet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback