.1 vecka.

Nu har jag ätit Femanest i en vecka och det närmar sig den efterlängtade återföringen. 
 På självaste skärtorsdagen ska det mätas slemhinna och jag hoppas o tror att den börjar tjocka till sig med tanke på hur min lillmage beter sig. :) 

Har en konstig känsla i hela kroppen just nu, inte nog med att jag har biverkningar av femanesten (huvudvärk, illamående, trötthet och blodtrycksfall) så känns det som att jag ska bli sjuk, gör ont i varenda led. :(

Men men jag längtar så efter återföringen att allt är värt det!! <3 <3 




Kommentarer
Libra säger:

Hoppas att du inte blir sjuk. Det skulle ju vara så typiskt!

Hoppas det går bra på torsdag! :)
Kram

Svar: Tackar, kurerar som bara den.. ;) kramar
mycurse.blogg.se

2014-04-15 | 16:12:12
Bloggadress: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback