.Fragmin.

Tredje dagen med fragmin sprutan. Fy fan va den är jobbig att ta. Den går juh knappt att få in och när jag väl får in nålen så gör det jätte ont och jag blir blå. 😭 

Fick svar på blodproverna jag lämnade i morse oxå, lite förhöjning på infektionsprovet men annars såg det bra ut. 

Så bara våra små embryon växer till sig ordentligt så blir det Falun på måndag! *Iiiiiiii*

Satt o pratade med maken förut att det är väldig skillnad på klinik och klinik. I Örebro var det aldrig tal om att kolla upp mina blodvärden inför ev återföring utan hade jag många blåsor/ägg så va det totalfrys på en gång. 
 Medans de i Falun utgick från återföring beroende på blodvärden. 

Känns faktiskt lite pirrigt att få tillbaka en färsk Blasto. Har juh tidigare bara fått upptinade.. 👌 

Kommentarer
Lollo!! säger:

Ååååå Karin!!!!
Jag är nog lika spänd å förväntansfull som dej tror ja😃😃
NU är det meningen!! Botti i Falun å Karins bebis i Falun! Nu smäller det👊
Puss gumman❤️❤️

Svar: Just nu är jag mest nervös att de ska ringa när vi är halvvägs o säga att inget överlevt. 😱

MEN jag tror stenhårt på att det är meningen, känns som att de tar mig på allvar och gör allt för att det ska lyckas nu. ❤️

Tack o Pussar ❤️
mycurse.blogg.se

2014-12-07 | 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback