.Hemma.

Ligger nu nerbäddad i soffan med en katt på bröstet. 

Äggplocket idag resulterade i hela 21 ägg, nu är det bara att hoppas på att vårat guldägg finns där oxå. 

Fick lämna blodprov innan vi åkte för att se hur mina värden såg ut inför en ev. återföring. De va lite förhöjda men va ingen fara än så länge. 😀 

Fick även recept på fragmin och Pravidel som jag ska börja med nu ikväll. 

Det absolut bästa var att jag blev sjukskriven till 21/12 så nu kan jag verkligen slappna av och koncentrera mig på att må bra inför återföringen. 😊 

Kommentarer
På färden mot tre säger:

Grattis till så många ägg! Fantastiskt bra resultat! Håller tummarna för att guldägget finns där! Kram

2014-12-04 | 00:47:11
Bloggadress: http://pavagmottre.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback