.Ruvardag 1.

Nu snart är ruvardag 1 till ändå. Jag måste säga att det är riktigt skönt att slippa känna stress att jag måste gå o jobba snart.. 😁 



Denna gången är det lilla "Pyret" som ligger o gottar till dig där inne. 
 Även första gången som vi har fått se embryot på en skärm innan återföringen. 
 Riktigt häftig. ❤️ 

Innan återföringen så gick Staffan igenom lite resultat och sånt så igår hade vi 5 stycken eskimåer utöver "Pyret" och en som de skulle prova att odla vidare till idag men den vet jag inte hur det gick med. 



Detta måste jag hålla reda på varje dag oxå. 😝 

Måtte du fastna nu lilla älskade "Pyret". ❤️ 


Kommentarer
Libra säger:

Grattis till ruvningen. Jag håller tummarna hårt!!! :)
Kram

Svar: Tack! <3
mycurse.blogg.se

2014-12-11 | 09:48:04
Bloggadress: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback