.Dagen efter.

Idag ringde jag fert för att meddela äggmängd och att det blev totalfrys. 

Efter det ringde De från Örebro o berättade att 11 ägg var befruktade och såg än så länge jätte fina ut. Nu är det väntan på brevet om vi får nåt i frysen. 

Gjorde misstaget att va med på ett personalmöte nu på kvällen (va tvungen då jag fått en högre position på jobbet) o det resulterade i en jätte ond och svullen mage + en viktökning på nästan 2 kg. Så inte nog med att jag vet att de flesta på jobbet ogillar mig skarpt just nu så ligger jag nerbäddad på soffan med ond mage. 

Skulle helst bara gräva ner mig o återkomma efter sommarn.. :( 

Kommentarer
Karin säger:

11 ägg som växer, jätte bra ju! Jag håller tummarna för att det blir många till frysen. Hoppas du mår bättre idag. Kram!

Svar: Tack. Hoppas det blir många fina så vi har en bra chans denna gång. Kram
mycurse.blogg.se

2014-02-13 | 08:11:49
Bloggadress: http://hurslutardet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback