.Söndag.

Blev ett besök på gynakuten i fredags, efter samtal med fert så tyckte de att det va bättre att kolla upp mig en gång för mycket än inte alls. Så först blev det en sväng till labb för att lämna blod sen hem o vila för att sen åka tillbaka. 
 Tur vi bor nära. :) 
Proverna visade inget konstigt, förhöjd antal vita blodkroppar bara och undersökningen visade 2 stora äggstockar på ca 7,5 cm i omkrets + en liten mängd vätska.. 

Så ingen överstimulering tack gode Gud!

Lördagen o söndagen har spenderats på jobbet, det va ohyggligt jobbigt o långa dagar med det gick. Kvällarna däremot har jag varit så social mot min kära make så jag har tvärdeckat i soffan båda kvällarna... ;) 

Kommentarer
J säger:

Håller mina tummar så de snart är blå! ❤️

Man står ut med vad som helst i den där karusellen!
Tänker ofta på Er och hoppas er väntan snart är över.

Massa kramar *J*

Svar: Tack för tummarna de behövs! ❤️
Det gör man och i slutändan är det förhoppningsvis värt det.
Massa kramar ❤️
mycurse.blogg.se

2014-02-17 | 22:28:49
Mochms säger:

Vad skönt!!! Hoppas de värsta besvären försvinner snart!

2014-02-18 | 19:41:43
Bloggadress: http://mochms.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback