.Frågor.

När vi skulle göra FET 4 som tyvärr inte blev av så valde vi (mest jag) att inte berätta något för någon mer än de som va tvungna att veta (mitt jobb). 

Men iom att det nu gått ett tag sen vi senast gjorde nåt som våran släkt vet om så börjar frågorna komma och det blir bara svårare och svårare att komma med undanflykter. 

För nåt som våra misslyckanden har lärt mig så är det att jag känner mig enormt misslyckad varje gång vi fått berätta att: ~Tyvärr, det blev ingen bebis denna gången heller! 

Berättar hellre glada nyheter i sådana fall.. 

Kommentarer
Karin säger:

Då tycker jag att du ska säga som du känner, att ni berättar vad som händer när ni är redo. Och kanske nåt i stil med att ni uppskattar att de bryr sig men att ni helst vill slippa frågor. Lycka till nu!

Svar: Tack! :)
mycurse.blogg.se

2014-01-22 | 10:01:23
Bloggadress: http://hurslutardet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback