.Ruvardag 12.

Har inte riktigt vågat skriva här då jag försökt hålla mig borta från all ruvar noja. Men med den dåliga karaktär jag har så har jag iaf googlat en hel del de senaste 2-3 dagarna. 😁 

Imorn är det då test dag fast vi har bestämt att vi ska vänta till på lördag med att testa mest för att jag verkligen inte orkar gå ännu en gång till jobbet med ett minus i tankarna. 
 För det är jag till 99% säker på att det är. 
Har inte en bra magkänsla denna gången har t.om. suttit och tittat och planerat för att våra kommande försök som vi får bekosta själva ska ske på kliniken i Falun. 

Men självklart hoppas vi mer än nåt annat att det ska bli ett fint +.

Denna ruvningen har jag i stort sett inga direkta symptom eller biverkningar. Lite ömma bröst till o från o ibland ett lätt illamående. 

Håll iaf tummarna för oss att detta ska gå vägen. ❤️❤️❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback