.Väntat.

Precis som jag trodde så gick det inte denna gång heller. 

Samma gamla minus stirrade mig rakt i ansiktet imorse. :( 

Men vi har båda sagt från början att vi skulle få betala dyrt för att få vårat efterlängtade mirakel o så blir det oxå. 

På måndag måste jag ringa fert o tala om att det inte funka. 

Hur funkar det nu? Får man ett avslutnings samtal och får reda på vad de har gjort o vilka prover dom tagit eller hur funkar det?? 

Någon som har koll på Falun o deras sätt att jobba? För K-D/USÖ har juh kört samma protokoll alla våra gånger så nu känns det dags att testa något nytt?! 





Kommentarer
Karin säger:

Neeeeeej, jag blir så ledsen för er skull. Men det är kanske Falun som funkar för er. Jag tror de är mer benägna att testa nya metoder och taktiker än USÖ, en vän till mig har nämligen varit på båda de klinikerna och beskrev det så. Stor kram!

2014-06-15 | 09:22:21
Bloggadress: http://hurslutardet.wordpress.com
Janet säger:

Hej!

Så tråkigt att läsa vännen men vet precis hur det känns! Man blir så ledsen över att kroppen inte samarbetar med embryona! Tänker på dig! Kram iteradafamilia

2014-06-15 | 15:16:16
J säger:

Har tant röd kommit?
Annars är ju inte hoppet ute ännu...

I vårat fall testade de olika har jag för mig.
Men det kanske är olika från fall till fall.

Håller fortf tummar & tår för er ❤️

2014-06-16 | 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback