.LEI.

Tack för alla värmande kommentarer och tummar som hålls för oss! <3

Då är äntligen rispningen avklarad. O det är inget jag gärna gör om. 
 Eftersom inget ska vara enkelt när det gäller mig så va det inte bara att göra rispningen på mig.. 
Eftersom min livmodertapp är lite trång så lyckades hon inte få in katetern så hon fick be om hjälp av en annan barnmorska som fick hjälpa till att hålla i verktygen när hon med en tång höll fast tappen. Redan här trodde jag att jag skulle svimma av smärta men andades mig igenom det. Efter mycket om o men o ännu mer ont så va det så skönt när hon äntligen sa att hon va klar. :) 

Fick även mitt protokoll och recept på all medicin så denna gång blir det det korta protokollet med Gonal F 125 ie och intralipid dropp vid återföring. 
 Ska bli spännande att prova något nytt denna gång. 

Har efter besöket spenderat hela eftermiddagen/kvällen på soffan med vetekudden på magen och hunden vid fötterna. Riktigt mysigt trots det onda. :) 

Kommentarer
Libra säger:

Hoppas verkligen att detta ska göra underverk. :)
Kramar från en annan med en vetekudde på magen

2014-11-13 | 23:32:37
Bloggadress: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Janet säger:

Fick du ingen smärtlindring vid rispningen? Hoppas nu att det hjälper dig gott! Jag håller tummarna som vanligt! Kram iter ad a familia

Svar: Nope, ingen smärtlindring alls. Vilken jag skulle ha behövt med facit i hand. Tack för tummarna! :) kram
mycurse.blogg.se

2014-11-14 | 00:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback