.Sprutdag 4.

Fjärde sprutan klar och imorn är det dags för E2 prov. Men tanke på hur min mage redan känns så tror jag att jag kommer få fortsätta att ta 125ie. 
 Känner mig svullen och öm och som alltid har jag fått ont i vänstra ljumsken. 

Men det är bra, hoppas de växer o frodas mina små ägg. :) 

Igår när T och jag satt o prata lite så säger han helt plötsligt att han VERKLIGEN vill att det ska funka den här gången. Dels för att vi vill ha vårat mirakel och dels för att han tycker så synd om mig som måste hålla på med alla hormoner o behandlingar.  
 Allt han behöver göra är juh att lämna sitt bidrag i ett litet rör.. ;) 

Nej, dags att blunda. Klockan ringer imorn kl 5.. (Usch o fy) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback